Snart bär det av

Ryggen är åt helvete idag med, men jag tänkte göra ett försök att börja packa ner i väskan.
Vi hade köpt på Biltema såna där vakumpåsar. Tog den minsta storleken, 60x80, tänkte det blir nog lagom. Köpte två förpackningar med två påsar i varje.
Öppnade en påse och insåg att den var något jätte för stor för väskan. Packar bara i halva påsen och hämtar dammsugaren. Och heeeeeeelvete vad ont det gjorde i ryggen.
Men, tvär som jag är tog jag nästa påse och resten av kläderna. Inser när den är klar att den inte får plats. Dock finns det utrymme för necessärer kvar i väskan.
Ja, jag vet, det låter konstigt. Men grejen var såhär.

Sebbe ville först ha endast en resväska som vi skulle dela på. Jag sa att det kommer inte få plats i den utan vi måste ha två. Sagt och gjort fick vi låna två av svärisarna.
Sen en dag här så insåg jag att väska ett ryms i väska två. Aha! Vi packar bara i väska ett och lägger den i väska två, eftersom jag inte kan bära något. Smart!
Dock nu då har jag insett att vi inte kommer få plats, iaf inte så länge vi ska ha vakumpåsarna.
Sebbe får göra ett försök när han kommer hem från jobbet.

Och igår gjorde jag världens kap.
2 tubtoppar á 10kr och ett linne á 30 kr. På H&M.
Topparna är lite för stora för att hålla fast allt mitt...fett. Så mamma ska hjälpa mig att sy in dem när hon kommer på måndag. Yey!!