Mothugg

Posten håller lika låg nivå som mig. Jag har äntligen fått ett gensvar ang den felskickade posten.
På ett sånt där reklampacke, ni vet en bunt reklam med ett "uppslaget" runt... På där står det stort:

"SÄTT NAMN PÅ LÅDAN!"

Lite elakt ändå tycker jag, man ska inte behöva ha det om man inte vill. De skulle säkert ge oss hans post ändå.
Faktiskt så är det ren tur för dem att jag ens såg det där, vem kollar igenom bladet som håller ihop reklamen liksom? Pft.
Men jag tänker inte vara som dem iaf. Jag tänker lyssna på deras uppmaning och sätta våra namn på lådan. Imorgon.


Jag filurade lite på det där med bländningsögonen idag. Jag var ju tvungen att kolla "lite försiktigt" när vi hade rast och satt mittemot varann. Jag tänkte jag gör det så han inte ser. Men jag fick råstirra tills han kollade på mig, då kunde jag se... och här kommer det:
Ögonen var mörkt nötbruna idag!!!
Inte gyllene eller skimrande. Nötbruna! Mörk nöt också!
Det här ska undersökas i en vecka! Så är det bara.
Papps

Snacka om vampyr-besatt!

Mamma

Färgade linser kanske? har du inte lärt dig att man inte ska stirra på folk? då är det bättre att fråga om han är vampyr eller inte...