Förkyld midsommar

Kolla svägerskan Nina's blogg för några bilder från midsommar.

Det var kallt, blåsigt och.... kallt. Men trevligt med mycket trevligt sällskap och mat. Tyvärr var jag fortfarande dålig, så jättemycket mat fick jag inte i mig... men en del iaf!

Och söndags jobbade jag, dyngförkyld. När jag kom hem åkte vi ut och fiskade. I det stora blå. Det blåste så mycket att vi fick förflytta oss in i en vik... och där hoppade det en jättestor monsterfisk!!! Men inte ville han fastna på kroken. Mycket irriterande. Jag fiskade med champinjoner och fick några napp, men ingen som fastnade.

Idag då började jag min upplärning som planerare. Spännande. Typ. Är så djävulskt förkyld att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Heeeeelt slut. Låter som en igentäppt anka när jag pratar... så jag försöker undvika det.
Trött som ett as så jag ska sova strax... men imorn har jag sovmorgon då vi ska ha "18-vakten" imorn... då börjar man halvtio och slutar sex. Ingen fara för mig. Bara trevligt!