Bilder



Mamma hade med sig massa presenter. Bla detta tygstycke. En tyllklänning i neonrosa. Kan säga att ingen av oss tyckte det var vackert, men jag var ju tvungen att prova. Jag bjuder på den :P




Sen var det en drös elefanter, som vanligt =) det är inte konstigt min samling bara blir större och större!!




Sen hade hon med sig den här från min mormor. Hon har kallmålat på keramik, sånt där som jag och morsan höll på men när jag var yngre. Den var riktigt fin! Mamma tyckte dock det var "rena porren ju!!!"..... ja. Kanske. Men den var fin tycker jag.




Resten av dagen tillbringade vi i stan för att leta mors-dag-present och handla saker till huset etc.
Här är mamma i sitt gästrum med sina nya lila scull candy hörlurar.




På bilden ser de mer blåa ut, men de är lila. Verkligen lila. Dessutom innan hade hon fått Macahan-dvd och sen köpte jag även en morgonrock åt henne.
Nu ligger hon och sover tungt med Sprinter. Jobbig natt. Mest vaken, sov lite då och då sa hon. Kanske inte så konstigt då hon åkte buss.
Thissa är kul iaf, hon brukar ligga inne i sängen där mamma och sprinter ligger nu och snarkar ikapp. Så hon gick dit för att sova, såg dem, blev skitförbannad och gick ut och la sig bredvid mig i soffan. Det händer typ ALDRIG. Hehe. Hon är söt.

Ikväll blir det fjällfisk och potatis om sebbe kommer ihåg att köpa med det. Se bara om jag orkar hålla mig vaken...