K'nin

Vi var på affären och handlade. Bla ett par fingervantar till mig som jag kan ha på mig inomhus när det blir för kallt åt mina händer.
Bredvid dem, de var supermjuka, hängde ett par skitsöta mjukfluffiga vantar med rosett på. De såg lite suspekta ut så Sebbe fick ta dem och läsa i dem vad de var gjorda av...
80% angoraull.

Jag backade automatiskt samtidigt som jag började känna att det blev tyngre att andas.

Jag är totalt jädra superallergisk mot kaniner och deras päls, speciellt angoraull.

Sen kom jag o tänka på det, att jag själv kan ju undvika det, men tänk om nån vill vara jättesnäll mot mig och ge mig en varm ullpläd av angoraull... i typ en present..för jag fryser så jämt.... jag skulle ju dö samtidigt som jag öppnar paketet.

Så snälla, ifall ni någon gång skulle komma på tanken att ge mig nåt sånt, låt bli. :)