Packipack

3 mindre flyttlådor, 3 stora flyttlådor. Snart ska jag ge mig på kläderna. Sopsäckar.  Och samla ihop alla blommor. Sen tvätta fönstren.

Det som är kvar är mattor, lite kläder och gardiner, spannmål, badrum och de sakerna jag lämnat i köket som vi kommer använda oss av den här sista månaden.
Garaget är kvar, men jag tror jag ska överlåta det i största möjliga mån till Sebbe. Så får han plocka ner i lådor därinne det vi ska ha med oss.

Jag var inte så bra på att packa en låda om dagen som jag sa. Men jag tror jag har kompenserat upp det nu.

Tror jag ska spendera någon timme på eftermiddagen nu också och göra lite julkort av min pyssellåda. Bara för att.

Ikväll är jag och Sebbe bjudna till Annie från jobbet på fest. Vi ska nog åka dit en sväng, men så fort de andra tänker gå ut på krogen kommer vi åka hem. Är sååå hemskt där. Nu när man har "blivit äldre" kan man inte förstå hur man kunde hänga på krogen som yngre. Hemsk hemsk miljö.

Igår satt på vi Allstars med Micke och Jenny och åt mat. Var så högljutt att man nästan blev knäpp.
Men men, det är tur vi alla är olika och gillar olika.