Vår nya kärlek

Sebbe har fått in en "ny" bil på jobbet. En som vi bägge blivit kära i. Som vi överväger att köpa.

När vi träffades hade han en Audi TT, typisk tjejbil säger jag... liten fjollig sportbil.




Den bil som vi nu blivit kära i är en sån här, betydligt mer manlig och cool:



En jeep. Wrangler. 07a.

Jag har i hela mitt liv velat ha en jeep.  :)

Anna

Häftig bil! :)

Det är inte så himla svårt att ändra bloggen egentligen. Kan hjälpa dig om du vill. Om det bara är bakgrund och sånt du vill ändra kan jag enkelt förklara för dig. Jag kan inte sånt där jag heller egentligen, men fick läsa mig till det på olika sidor ;P

Namn är diskuterat och vi vet nog på ett ungefär vilket/vilka namn vi vill att barnet ska ha oavsett om det blir en tjej eller kille, men än så länge är det hemlighetsstämplat ;D Det kommer nog få bli en överraskning :)