Morgondagens outfit

Tänkte ha lite framförhållning.
Köpte en klänning på Tradera plus en röd bolero... dock skippar jag den röda boleron och tar en svart bolero från Island istället.
Men när vi försökte ta kort på det blev det svarta blått... tyllet och boleron..
Och jag vet... jag ser skitblek ut på ena kortet... Men det är ljuset... jag lovar.







Fick förresten två par tights av söta svägerska... Med blommor på. Upptäckte när jag provade ena paret att de inte riktigt matchar med mina blommor som redan finns på benet, men jag antar att om man inte vet om det tänker man inte på det...
Söta var de iaf!

Papps

varför tatuerade du benet, när det finns så fina tights?

mamma

Du är så söt! Inga nya skor... men det blev allt lite rörigt på benet! Kan du inte sätta på dig ett par täckande strumpor under de blommiga? Snyggt med rutiga sockar!!!

Kram