Steg två, lära katterna



Thissa tittar med spänning på medan hennes kärlek, min sambo, börjar borra.











Sista kortet taget ut genom luckan. Sambo ropar på Sprinter som jag precis pressat ut genom hålet.
Sprinter kan nu hela grejen och går in och ut utan problem.
Lillkissen är nyfiken, men rädd, så det blir nog några vevor med honom.
Thissa tryckte jag ut, bara för jag gjort det med de andra två. Hon blev sur och vill inte komma in igen. Men hon kommer nog så småningom. Det är 10 minus ute så tids nog fryser hon och vill in.

Men! Nu KANSKE vi får börja sova hela nätter. Ingen Sprinter som kommer 03.44, och ingen lillkisse som kommer 05.15. Nu kan de gå ut på egen hand!

sandra

Åh vad jag känner igen det där! vi har också en lillkisse(han blev ett nu i mars:P) som väcker oss mellan fyra och halv fem varje morgon. Här har det blivit någorlunda milt vissa nätter så ibland blir han utkastad innan vi lägger oss... En kattlucka vore...