"död åt Aquaskum"

Varje gång jag blir lite sådär så jag inte vet vad jag ska säga, för att jag är irriterad eller något annat sånt där, ja då finns det bara ett uttryck som passar.

I den underbart underbara och bra filmen "Hitta Nemo", så installerar tandläkaren en ny pump i akvariet, efter ett misslyckat rymningsförsök av fiskarna. Bland fiskarna finns det en lila-gul fisk som är livrädd för bakterier... men han vill ju gärna ta sig ut från akvariet som de andra också önskar.
Den nya häftiga pumpen "Aquaskum" är så high-tech att den skannar akvariet med en laser var....nånting sekund. Gul-lila-fisken får ett snedspel och skriker med knuten fena:

DÖD ÅT AQUASKUM!!!!!!

Hittar tyvärr inget klipp på det här på nätet.... Ni får helt enkelt se filmen.

Varför denna långa förklaring då?
Jo, för nu är ett sånt där tillfälle!

Vilken dum människa fick för sig att skapa Tradera?!?! Jag hoppas evinnerligt att jag förlorar varenda auktion. Jag ska inte logga in där igen förrän jag får ett mail där det står att jag vunnit en auktion. Och då endast för att betala och lämna omdöme.
Vadan detta vansinnesutbrott och protest?
Jag kan ju inte låta bli den där jädra siten!!! Det finns ju ALLT jag någonsin velat ha där!! Ja utom en Chevrolet Impala 1965. Inte för jag har sökt efter en där. Tänker inte göra heller.

Död åt aquaskum.



Bild härifrån, fisken längst upp till höger.
Fastra

Hi hi, jag förstår dig. Det tog inte lång tid förrän mitt dockskåp var möblerat - och ett till inköpt och möblerat tack vare TRADERA. Är inte inne där så ofta nu för tiden. Kram.

Storebror som är störst (och äldst)

http://www.youtube.com/watch?v=FGvb0UtVEjY&feature=related