Break

Jag hade tänkt att använda den här helgen till att ta det lugnt, redovisa Islands-resan, sova, gå på bio, äta god mat och bara inte göra ett skit.

Jag har gjort en del av det där. Men jag är inte i ett sånt läge att jag kan slappna av och bara vara... än.
Jag har provat med allt möjligt. T o m köpt nya skor (jaaa jaaa jag vet...), nya strumbyxor och en ny röd jacka. Jackan är fin, jag har aldrig haft en röd jacka, ja vad jag vet om.
Och skorna är de bekvämaste skorna jag köpt på flera år. De kommer bli mina nya favoriter.
Jag har klippt mig också, fått bort allt slitet och tunnat ur. Min nya frisör Henrik frågade om han fick platta håret för att se hur det ser ut utan självfallet. Visst sa jag, om du känner du orkar och har tålamod.
När han fönat håret 20 min ca slutade han för att börja platta det, med orden:
Jag förstår vad du menar nu med mycket hår....
Stackarn förstod nog inte vad han gav sig in på. Men nu är det iaf urtunnat en massa. Och Sambo ska färga bort min utväxt nu om en liten stund.

Vad jag vill ha sagt är iaf att ni som väntar på Islandsredovisningen får nog vänta en liten stund till. Jag behöver lite tid.
På fredag åker jag till huvudstaden en sväng, för några dagar. Kanske att jag är lite med i matchen efter det.