Så det kan gå så det kan gå

Vi har varit i Island en sväng och vänt. Väldans bra land det där hörrni. Åk dit!
Supertrevligt folk, sjuuuukt serviceminded, suverän mat (och ändå rätt billigt), ascoolt landskap och klimat. Ja allt.
Åk dit.

Nu är vi iaf hemma i huset, det snöar ute, och vårt bagage är på vift nånstans i Sverige.
Det var helt okej ändå för det var inget vi akut måste ha... Tills jag gick in i badrummet och insåg att min nya parfym ligger i bagaget.
Rackarns bullar.

Jag får helt enkelt klara mig med mina andra så länge.

Längre rapport kommer senare, vi har drygt 1000 bilder att gå igenom.
Jopp, ni hörde rätt, 1000 bilder på 3 dagar. Vi har turistat som fan.

Hörs!
Mamma

JA där ser du... Badade du också? Bildbevis tack! Kram

Jennifer

Nej det är så himla illa! Blir så irriterad, gaah!!!

Jennifer

Ja, tyvärr är sådant för dyrt för mig nu. Jag har testat så många olika saker och det fungerar inte på mig. Jag har läst om osteopati i skolan och jag är osäker på om det fungerar, har testat liknande metoder:(