Mitt yttersta

Bestämde mig ju för att se en film.
Sitter just nu och verkligen sväljer mitt vredesutbrott som är på väg.

Vi har ju en cool ny förstärkare... som sambo givetvis kopplat ihop så alla apparater hänger ihop med den. Är inte den på funkar inget annat. Helt okej. Jag har lärt mig hur man ska göra.

Vad han glömt att lära mig är hur i hela helvete man ska göra för att få ut ljudet till högtalarna efter att man haft ljudet genom hörlurar.
Nej, det är inte bara att dra ut hörlurarna. Man måste ändra nånstans i den där 7-miljoners-menyn också. Gått igenom allt. Verkligen allt.

Är säkert nåt skitsimpelt som jag inte fattar.

Men nu är jag arg. Ska aldrig mer se film.

Nu tänker jag döda saker i wow istället.

Jag har en ond hajboss som väntar på att få dö.
Han ska inte behöva få vänta längre.