Här kommer lilla Ludde...

"Hååååå jaja"
Så sjöng jag i bilen när jag var typ två år. Mumlade fram "Hä hm mhm hmhmm ludde... håååååjaja".
Vi har det på film. Jag är väldigt gullig faktiskt.
 
Men ja. Det blev en Ludde. Ledsen mamma, men han heter det.
Och såhär ser han ut!
 
 
 
 
Kanske inte så bra bilder, var tvungen att ta dem via Instagram för datorn kunde inte hitta dem när jag kopplade in telefonen. Skumt.
 
Men Ludde då, han är en Yamaha Phazer RTX -09. En 500-motor med 80 vilda hästar.
Provade han igår när vi kom hem, och han var skitlätt att köra och rolig! Så det där blir superbra. Nu måste jag bara ta det där skoterkortet också! Sen så!
 
Idag kör jag stenhård disciplin på mig själv.
Slängde iordning en bulldeg förut och sen gick jag ut och gick. Ganska kallt ute, ca 15 minus. Men det var skönt. Provade att springa lite också, men klarade bara 20 meter innan jag nästan svimmade. Men, 20 meter är bättre än inga meter. Och än så länge har jag inte jätteont, men det brukar ju komma lite i efterhand det där.
Och nu då lägger jag upp det här inlägget. Så fort jag är klar ska jag baka ut bullarna.
Sen medan de jäser en gång till ska jag göra iordning för att lägga in sill.
SEN, vet jag inte vad jag ska göra. Se en film kanske.
 
Har iaf träningsvärk i armar och bak i bröstryggen efter det pyttelilla jag körde skoter igår. Jag körde bara på gräsplätten mittemot huset (det var snö på den ja. Några dm.). Runt runt runt, 4-5 gånger. Men utan några muskler överhuvudtaget kvar så tar det rätt bra.
 
Nä. Bullbak.
För jag har köpt en skoter, för jag har köpt en skoter!
Mamma

Ja just det! Den hade jag nästan glömt... Men Ludde är ju ganska snygg, iallafall lite orange... Ta det lugnt med skoterkörningen, tänk på värken så du inte förtar dig!
Kram

Storebror

Du har en bulle i ugnen. Eller många.