En sån där dag igen

Ni vet när man sovit riktigt dåligt några nätter i sträck. Man drömmer konstigt. Vaknar halvt om halvt i panik, flera gånger. Man blir paranoid och ser och hör saker hela tiden, tror man är kvar i drömmen.
Dagen efter en sån natt brukar sällan bli bra.
Jag vaknade kl 7 igår men tvingade mig själv att ligga kvar, eftersom jag visste att jag egentligen var trött. Hela veckan har det enda jag kunnat tänka på varit att det ska bli helg så jag får sova. Men icket. Samma inatt/imorse. Klockan 7 vaknade jag.
Så då gick jag upp istället, och betalade räkningarna, och insåg att jag "glömt" att ta tag i mitt bankbesök.
Eller snarare sagt, jag har tyckt det varit jobbigt och skjutit upp det, och tänkt att det är lugnt.
Tack vare det börjar det se lite taskigt ut nu. Jag måste lägga om ett lån och flytta mitt sparande från de jag har nu till min bank. Men det finns ingen som helst info nånstans om hur man gör det...
Så jag drog iväg ett mail till min bankman så får jag hoppas att hon ringer upp imorn och bokar ett besök med mig.
Det är bara en sån där dag ni vet... när ingenting direkt kan få en på topp. Man är bara riktigt låg. Och har början till migrän....
Och slut på glass har jag också :P

Mamma vilken kanal går Once upon a time på?
En stor men inte störst bror

3:an har jag för mig att går på.

Eller var det 5:an? Nää... 6:an? Njäe.



Får väl kolla deras hemsidor :P

Jenniiii

det går på 5an! Grymt bra ;) Saknar dig Ilda! Puss Puss