Jag lever...

Om någon undrar alltså. Vet jag är sämst på att uppdatera här.
Jag började jobba heltid för två veckor sen, men har nu fått gå ner på 75%. Anledningen till det är att när jag kommit hem efter att jobbat heldag så har jag haft så ont att jag inte klarat av att träna.
Vi ska se om det blir bättre nu.
I övrigt har jag vart hemma igår och idag, med väldig magsmärta... känns ungefär som när man är magsjuk... men jag spyr inte. Jag har bara ont.
Och nä, det är inte njursmärtor på något sätt. Det här är en egen smärta. Jag tycker inte jag gör något annat än sover, så kroppen behöver väl det. Men man blir lite rädd att man sover för mycket. I måndags råkade jag somna i soffan, och sov 6 timmar. Idag somnade jag om vid 9-tiden och sov till 14.00 ca, Förstår inte varför jag är så trött. Men men, det finns väl en mening med allt antar jag.
Pappa

I ditt läge ska man nog lyssna till kroppen. Vill den sova, så låt den sova. Rör dig sedan så mycket du orkar däremellan, utan att överdriva, alltså inte ta i för mycket.

Ingelie

Låter som det magviruset som jätte många har nu, men har rejäl magknip, mår illa och är hel matt och ingen matlust. Tyvärr kan det ta en till två veckor innan det ger sig helt. hade det förra veckan och är inte riktigt helt hundra än.
Men du kanske redan mår bättre också då du ÄR SÄMST på att uppdatera!
Men den som väntar på något gott....
För oavsett är du alltid väldens BÄSTA kusin syster! löööv u!!! ;)