Blogga från mobilen, och soffan.

Jag tänkte jag skulle ligga steget före kommentarerna som säkert kommer komma. När jag började blogga för evigheter sen fanns det ingen app för Android för blogg.se. Men nu då kollade jag, och se det fanns. Så nu blir det spännande att se om det funkar.

Jag har haft några riktigt dåliga dagar nu, med smärtan alltså. Som vanligt mensvärk from hell. Började för tre dagar sen, eller jag är inne på tredje dagen nu. Dag ett tänkte jag "shit i helvete vad ont det gör" och låg stilla i soffan hela kvällen. Dag två tänkte jag "åh fan, skojade bara igår, haha, IDAG gör det ont utav bara helvete, fy satan i helvete please lord give me a break".
Idag är dag tre. Jag åkte till jobbet. Började känna lätt smärta i bilen. Gick en timme. Kände mest för att gråta. tog tablett, ja citodon..enda som möjligtvis har en chans att ta ner det. Väntade en timme. Kände mest för att gråta, spy och svimma samtidigt.
Så jag gav upp och åkte hem. Ligger nu i soffan uppe med två riskuddar, fullsmockad med tabletter och försöker hålla mig lugn och avslappnad för att inte göra det värre.
Mensvärk from hell and beyond, and even further away.

Så gott folk, vi säger Hejdå för en liten stund. Återkommer när jag börjat leva igen.
Thank you for listening, over and out.