I'm alive but not jumping

Spenderade första halvan av dagen väldigt stilla. Läste lite då och då mellan samtalen. Styrde upp massa saker, utan att röra mig mer än en decimeter. But when you have to go you have to go. Kände direkt kramper när jag ställde mig upp och illamående, yrsel. Det sistnämnda berodde säkert på medicinen. Men varje rörelse gör ont inuti, och det är svårt för mig att tro att "det blir bättre om du är uppe och rör på dig och tar långa promenader". Jag skulle såklart klara av en långpromenad, jag kan klara vad som helst i livet, men jag skulle garanterat svettas som en gnu och frysa som ett svin samtidigt och vilja spy var tionde meter. Och självplågeri är inte riktigt min starka sida. Ser liksom ingen mening med det.
Skickade sms till sambon, ett gäng. Har svårt att bestämma mig för vad som skulle stilla mina cravings eftersom jag inte vet vad jag vill ha. Ett axplock: