Med och utan

Jag tänker inte sticka under stolen med att det är rätt jobbigt nu, att det varit det en tid. Och det syns på kroppen. Man vill ju utstråla ett lugn och harmoni och lyster, men ärligt talat gör man inte det.
Jag såg ett klipp av blondinbella där hon var sminkad och sen sminkade av sig för att visa hur hon "egentligen" ser ut, då hon har väldigt extrem akne sen hon var ung.
Så jag tänkte göra samma, fast tvärtom. Först bild på mig, helt naturlig och skitjävla tråkig, sliten som fan. Och sen helt enkelt vad mycket lite smink kan göra. Enda skillnaden mellan bilderna i sig är att jag tände lampan i taket på bild två.






Fastra

Man kan se en viss skillnad faktiskt. Gulliga dig. Kram

Mamma

Jag har tittat på bilderna flera gånger men först idag tänkte jag på vilka insjunkna kinder du har. Drar du in dem med vilje eller ser du ut så där? Isåfall måste du ta tag i värken om det börjar påverka utseendet och du ser rent av utmärglad ut! Kramar