Babylips

För ett tag sen, strax före påsk, fick jag hem två stycken babylips lipbalm för att testa. Jätteroligt! Slet upp förpackningarna på en gång och föll handlöst för den blåa som var utan färg. Hjälp vad gott den luktade. Mina läppar, som vanligtvis är supertorra, var mjuka hela dagen. Och ändå använde jag den bara en gång. Men, säg den lycka som varar för alltid. Min sambo beslagtog den på påsk när han brände sönder läpparna i solen. Den gjorde underverk på läpparna och han har vägrat ge tillbaka den.
Jag fick även den rosa, som har en underbar doft och härlig rosa färg. Samma sak med den, den återfuktade hela dagen och höll sig fin i färgen. 
Jag bjuder på en bild igen på hur mycket en så enkel mjuk färg kan göra. Till vänster utan smink och till höger med smink och babylips lipbalm. 
 
 
Sen köpte jag en på HM, igår, Peach kiss. Himla skön doft och ger endast lite lite färg.
 
 
 
De här kommer jag fortsätta köpa, helt klart. Min nya drog.
Tack blogg.se och Maybelline för att jag fick chansen att prova dessa!