Here we go again.

Hann inte ens sluta jobba för dagen innan det "small till". Ont i höger höft, strålade ner i benet och värker nere i magen. Mensvärk. utan mens. Måste nog döpa om den smärtan. Förvärk? Endosmärta? Iaf, körde hem, slängde i mig två citodon och slet av mig kläderna och hoppade i pyjamasbyxor och sambons collegetröja och la mig i sängen. Öppnade samtidigt posten och hade fått min nya Daydream sovmask med swarovskikristaller. Kolla!



Det är alltså äkta blingbling på den. Och rosa satin.



Så himla bra.

Annat som hänt då? Jo jag har ju fastnat för långklänningar. Så i onsdags kom två på posten. Samt att jag fick sms om att min nya telefon kommit. Jag var tvungen att beställa en ny när jag såg skillnaden på bilder som jag och sambo tagit. Och kolla bara, vänster bild är gamla kameran och höger är nya.



Det här är en av klänningarna. Den ser ljusröd ut på bilden men den är rosa. Och sen har jag en likadan fast brunt istället för rosa. Skitsnygga och bekväma och tunna.
Strax efter fick jag sms av posten att jag hade ett paket att hämta ut. I helgen när vi var i Stockholm så köpte jag en klänning åt en kompis på en butik som heter Daisy Dapper. En jättefin blå klänning med blommor. Hon hade även tittat ut en grön men var osäker på den. Jag tyckte den var skitsnygg men tänkte inte mer på det förrän vi gick därifrån och sambo säger "Den där skulle du passa jättebra i".
Suck och stön. Om han säger så är det ju klart jag måste ha den. Så jag funderade till i måndags och beställde den då. Och hämtade ut i onsdags.





Så himla fin! Och bara 400 kr.

Och idag. Då beställde jag 5st baddräkter från USA. Ja jag vet. Jag är rädd för vatten och badar inte. Men om man vill kan man använda dem tillsammans med shorts. Hur det kommer sig att jag fick för mig att köpa det? Jo, det är en med batman på, en som ser ut som batmandräkten (gamla alltså), en med darth vader, en som R2D2 och en som svampbob fyrkant!!!
Så himla King. Enda tråkiga är att jag inte hinner få dem före vi åker till Turkiet.

Nä. Nu ska jag....ehm....inte göra nåt alls.