Lite annat och lite bilder

Vår gamla dator har ju typ slutat fungera. Den funkar, men jävligt segt. Och idag när jag skulle försöka se ett avsnitt av Game of Thrones och den startade om sig och installerade typ 4 program "to protect your computer from attacks" flippade jag ur och bestämde mig för att formatera om den. Kosta vad det kosta ville.
Jag har rätt så mycket humör och kort stubin när jag har ont. Väldigt kort stubin.
Jag förde över allt jag ville ha kvar, till vår externa hårddisk, och sen tryckte jag på formatera.
Och där sket det sig. Big time. Ringde lilla storebror, som är min stöttepelare när det kommer till datorer. Och efter LÅNG tid och krångel och allt möjligt (läs många räkna sakta till tio), så håller den just nu på att installera om windows. Själv sitter jag i datarummet vid den stationära och försöker hålla mig lugn. Inte jättelätt.
 
Men medan jag i alla fall satt och letade efter en tom skiva att bränna ner en reparationsdisk på så hittade jag skivan från fotograferingen med Jonas. Vi har sagt länge nu att vi ska köra en omgång med extrema sminkningar, men inte kommit så långt än. Jag har inte ens övat (kanske ska göra det ikväll?).
Jag lovade ju för ett tag sen att ni skulle få se fler bilder, så jag har valt ut några jag själv gillar mycket. Det är såna där som man inte posat nåt på utan han tagit medan jag finurlat på emellanåt. Håll till godo, och kom ihåg att jag inte riktigt ser ut sån där längre ;)
 
 
 
Ingelie

Fina kusinen! 😊