Massa roligheter

För ett bra tag sen nämnde jag kanske att vi ska åka utomlands? Har ju helt glömt bort att visa vart vi ska.
Vi ska till Belek i Turkiet, till ett All Inclusive-hotell som är femstjärnigt Susesi Luxury Resort heter det.
 
Om några veckor kommer vi få tillbringa en hel vecka här. Kan ju inte säga att jag inte längtar!
 
 
 
 
 
 
 
I helgen som var åkte vi ner till Stockholm för att hälsa på bror med familj och shoppa lite. Hör och häpna så hittade jag bara ett par skor, samt en t-shirt till Leon. Han fick välja själv viken han ville ha. Sambo köpte mer saker däremot. Det brukar vara så när vi åker nånstans.
Lillkillen dock hade öroninflammation och mådde inte vidare värstens bra, men vi fick några skratt och lekstunder i alla fall.
Stan visade sig från sin bästa sida med 30 grader varmt och sol. Inte helt fel! Strutta runt i shorts och linne utan att frysa. Däremot när vi kom hem var det bara 8 grader. Inte sådär skitkul. Man fryser rätt redigt kan jag säga.
 
Och igår då, ja då var vi med sambons jobb på teater. Trollkarlen från Oz gjord av Glada Hudik-gänget. Det var väldigt roligt och de var riktigt duktiga! Får ni möjlighet tycker jag absolut att ni ska se den! En sån där sak man bara blir glad av!
 
I övrigt har det funkat fint med smärtan, den har varit under kontroll. Och i söndags "lovade" jag mig själv att hänga i hela veckan nu och vara inne på jobbet varje dag. Det sket sig. Klarade mig till idag runt 10-tiden. Eller egentligen igår på teatern, hade sjukt ont redan då. Men idag spränger det, kroppen känns obehaglig och huvudet är less på allt, Fick åka hem och har nu bakat ner mig i soffan med pyamasbrallor och datorn och jobbar hemifrån istället.
Nya tag imorn!