Dessa dära fötterna ni vet...

Sorry att jag som vanligt är sämst på att uppdatera. Life happened.
 
Fotmasken ja. 
Äckligt. Ja.
Snabbt? Ja.
Bra resultat? Ja.
 
Första två dagarna när det började flagna sådär, se förra inlägget, så ville jag mest kräkas. Men det lossnade inte i stora sjok som det såg ut på bilden, utan det lossnade massa smått. Så mina strumpor var ju fulla med död hud. Jag själv upplevde att det kliade enormt mycket, så i den grad att jag inte kunde somna på kvällen. Så jag började smörja in fötterna på kvällen. Då blev det bättre.
Det stod ju att man kunde ta dagliga fotbad för att förstärka effekten, men jag hade inget fotbad, utan det blev endast att jag stod i duschen och gnuggade lite extra.
Efter.... 5 dagar kanske? 6? Så var det i princip klart. Fötterna var mycket lenare, och kändes framförallt renare. Lite sträv på vissa ställen fortfarande, men som sagt mycket mjukare över lag.
 
Så absolut, du som frågade. Testa på. Men var beredd på att tycka det är äckligt kanske ;)
 
Jag kommer nog inte göra om det, men däremot se till att ta hand om mina fötter bättre så jag inte ska behöva en sån där mask igen.
Ingelie

Ah det var jag som frågade
Glömde visst skriva namn 😂
/kusinen