Göra sig fin om fötterna

I fredags kväll testade jag en sån där fotmask.
 
 
Jag köpte den tillsammans med de där svarta ansiktsmaskerna jag geggat med på sistone. Det är märket Maybeauty.
I alla fall. Det är som två sockar man sätter på fötterna, och då är det nåt gegg däri som gör att död hud lossnar från fötterna och de blir lena och mjuka igen.
 
 
Det ska bli spännande att se om det funkar.
Det var sjukt obehagligt/obekvämt att gå med dem. Först gled jag bara runt, men när jag fick på strumpor ovanpå kändes det lite bättre. Efter nån timme var det inte alls lika geggigt. Ibland kändes det som att det isade och värkte, nästan som om huden inte riktigt pallade geggan. Men det gick över lika fort som det kom.
 
Men väldigt bra produkter över lag de här två. Jag gjorde en ansiktsmask också när jag ändå satt still med fotmasken. Man blir så len och känner sig så otroligt ren. Hyn känns otrolig!
Bra skit!
Återkommer när fötterna börjar självdö!
 
Fastra

Jag har provat något liknande, babyfoot tror jag det hette. Det fungerar jättebra, kan ta upp till 2 veckor som gammal hud avlägsnas efter hand.