Det blev inte som planerat

Men det gör inget.
Vi målade ju allt för flera dagar sen. Det var bara att det skulle på ett lager till. Så ni kan få se lite av det iaf!

Vi börjar med hall!

Före:






Och nu lite halvdant en bild efter.... bara från trappen sett neråt. Så mycket grejor mot sovrummet uppe. Kommer bilder när det är helt klart.
Iaf. Vitt.



Räcket som ni ser där... nu är det ljusgult. Det ska bli svart.


Och walk-in-closet. Före!





Gult därinne också innan.

Och nu, efter!



Samma gråa som i köket. Den där skänken där ska målas vit med svarta snickerier, och vitlackad skiva ovanpå.
Golvet ska få en fluffig matta.
Det ska upp en spotlight i taket. Och sen ska det ju självklart byggas hyllor också och upphängningsmöjligheter.

Men nu till det som inte blev en glittrig vägg.
Jag letade upp ett lämpligt motiv för en walk-in-closet, provritade det på ett papper först.
Sen satte jag mig med blyertspenna och sudd, och ritade. Och målade sen.
Jag är ganska stolt :)



Den är ganska hög. Går halvvägs till taket. Inte för det är överdrivet högt i tak. Men den är väl iaf en meter hög. 1½ meter bred kanske.



Så när man får in mattan där kommer det se ut som om hon sitter på den.
Typ fränt!

Är jag duktig är jag det är jag det äääär jag det? :D :P

Fastra

Du ÄÄÄÄÄÄR DUKTIG, Frän och Helmysig. Kramisar.

kusinen

Shit vad snyggt! as grymt målat (tjejen som sitter på "mattan") !!! =D

Mamma

Skitfränt! Ser ut som dig tycker jag... Kul! Får nog tänka till i min walkincloset... Kram

papps

Skitduktig. Du är nog en bortbyting i alla fall