Nästan på benen igen.

Så, jag överlevde helgen. Var nästan helt bra igår. Hade ont men det gick att hantera. Men det kändes att hela kroppen var trött, på allt. Den skulle behöva en vecka smärtfritt på rehabiliteringsspa eller nåt.
Idag då åkte jag och jobbade som vanligt, och det var tungt. Kroppen var så trött, sitta i en kontorsstol länge var inte alls vad den ville göra. Jag klarade mig till jag kom hem, men sen pallade jag inte mer. Tog två citodon och la mig i soffan. Huggsmärtor. Bad sambon att massera lite bak i ryggen, och bara efter nån minut var det som att någon satt och hamrade i sidan på mig. Men grejen var att han knappt rörde mig. Vi har märkt att det blir så efter jag haft väldigt ont länge. Det är som att det är en gigantisk muskelknut som bara POFF, dyker upp. Man kan bara nudda så vrider jag mig av smärta. Knäppt egentligen.
Men men. Vi är på väg mot bättre tider. Nu ska jag bara hitta ork nånstans och klara av att träna.