Åh, dessa mardrömmar

Jag har blivit så van vid att ha mardrömmar varje natt och vara väldigt trött på morgonen, att det inte brukar röra mig i ryggen. Jag vaknar inte längre i panik utan jag vet redan medan jag drömmer att det är en dröm.
Men inatt alltså. Jises.
 
Jag satt på ett tåg, på väg någonstans. När en idiot får för sig att ställa sig upp och skjuta vilt med en AK47:a. Alla duckar och skriker i panik och jag likaså. Han som skjutit massa skriker att vi ska vara tysta, och förklarar sen med bestämd röst att vi har två val. Antingen hoppar vi ut genom fönstren (som han skjutit sönder), eller så skjuter han oss. Jag sitter där på min plats och tänker att han inte kan vara klok någonstans, hoppa av ett tåg i farten? Några bestämde sig väldigt snabbt och hade redan hoppat ut medan jag satt och tänkte. Paret framför mig tvekade och jag tänkte för mig själv att han nog bara bluffade. Men när han tittade på dem med en manande blick och de satt kvar hann jag inte mer än öppna munnen så sköt han dem. Jag fick råpanik och tänkte att det fick bära eller brista, och slängde jackan över glaset som var kvar i fönstret för att inte skära mig och kastade mig ut. Några till hade gjort likadant. På något konstigt vis klarade jag fallet, tillsammans med en annan tjej. Tre andra som hoppat låg döda. Jag hade nog knäckt några revben och stukat ena foten men det var nog allt. Blåmärken och skrapsår.
Tog upp mobilen och ringde polisen och linkade in till staden som låg nära, tillsammans med den andra tjejen.
 
Sen kommer jag inte ihåg riktigt allt men det var en del kaos efteråt och jag vaknade i ren panik och hade så himla ont i sidan. Jag hade spänt mig så mycket i själva drömmen, att jag gjort det i verkligheten också. Och vi överansträngning får jag ju mer ont.
 
Så, trött som fan bestämde jag mig för att sova lite till, ta igen lite.
Och nu är jag supertrött istället.
Blöh.
Insåg att det är onsdag också. Vi åker ju neröver på fredag, och jag har inte ens packat eller fixat inför det.
Det enda jag har klart är alla påsar med paket som ska med.
Mamma

Dödskjutningen på skolan i USA? Det är en förklaring, men tåget... Har du sett på nån film... Det man drömmer är ju ofta bearbetningar av händelser i den närmaste tiden. Låter ruggigt, och inget vidare när man kommer ihåg drömmen så detaljerat:(
Kram

Kusiiinen

Men du behöver väl inte packa något mer, du har ju redan packat det viktigaste... Pakeeeeeeeeeeeten!! =D tihi