Inte ropa hej för tidigt

Ni kanske undrar hur det har gått med mitt sår på hakan? Tydligen ska man skriva om såna saker, för då försvinner det. Ja nästan iaf. Såret har läkt äntligen, men jag är fortfarande blå/lila... och det verkar inte försvinna. Än på ett tag iaf. Men det känns skönt att det inte är öppet längre.
 
Sen då så om ni håller koll på mig så kanske det är någon som tänker "hmm var det inte en månad sen hon hade så jobbiga menssmärtor?". Alldeles riktigt. Det sjuka är, att den började för lite mer än 7 dagar sen. Och jag fick aldrig ont, bara lite öm, men inget ont. Jag visste ju att jag brukar ropa hej för tidigt så jag sa inget, utan väntade på att det skulle börja göra ont. Efter 7 dagar kände jag mig rätt safe. Grymt, jag klarade det! Inget ont! Tjoho! Hej hej hej!
.......
Igår morse började det om. Alltså det hann aldrig sluta, men det avtog och var nästintill slut. Så började det om. Inatt hade jag rätt ont. Idag på jobbet hade jag mer ont. Fortfarande klarar jag mig tyyyyyp utan tabletter. Men som nu på kvällen... Jag har sån malande och ond värk i magen och ryggen att jag inte ens känner för/kan äta nåt. Mår bara illa. Blöder måttligt/rikligt. Och jag vet ju att det blir värre och värre, under tre dagar.
Så.
Hej på dig. Det är ändå redan försent.
 
Istället för att äta så färgar jag håret igen. Var och klippte mig lite panikartat sådär i måndags. Och upptäckt under veckan att jag inte står ut med min utväxt, samt att min ombre nästan är bortklippt... så nu gör jag en ny! Se om det funkar lika bra som sist!
ingelie.se

hej hej hejja kusinen.
hoppas att det går över hyfsat fort och inte blir för illa.
Kräver bild på nya håret sen också! ;)
kram