En dålig fast bra dag.

Idag vaknade jag rätt så utvilad och kände mig pigg och glad. Humöret på topp. Varit en bra dag på det sättet.
Men jag har haft sjukt ont hela dagen, ända sen imorse. Försökte stå ut med smärtan så länge som möjligt, men efter lunchen pallade jag inte mer. Blev tvungen att ta en citodon. Efter en timme hade jag fortfarande jätteont men var åtminstone lite trött i huvudet. Det enda jag ville var att åka hem och sova. Tog mig igenom sista fyra timmarna genom att inte röra mig ur fläcken. Halvsatt i stolen i samma läge.
Väl hemma fick jag lägga mig i soffan och vänta två och en halv timme innan jag kunde ta nya tabletter. Tog då 2 citodon. Efter en timme fortfarande samma smärta och inte ens trött i huvudet. Och nu har jag gett upp och gått och lagt mig.
Såna här dagar funkar ingenting tyvärr. Det skulle vara så skönt att slippa droga sig och ha ont.
En månad, det är allt jag önskar. En månad helt frisk utan någon smärta och mediciner. Då skulle jag kunna återhämta mig, bygga upp kroppen och bara bli bättre. Så man orkar med smärtan sen.
Nu är jag ju så trött och slut i kroppen att jag knappt orkar träna. Försöker göra höftböjarövningarna varje dag, och åtminstone några yogaövningar då och då. Men som sagt, är helt slut i kroppen.

Men annars har det varit en toppendag. Bra humör, roliga samtal, fått undan mycket på jobbet så jag får lugnare under nästa vecka.
Nu blir det sova tills jag vaknar av mig självt, eller ja, till elva senast iaf.
Natti natt :)