Paint it off, paint it off

Igår såg jag en video på Facebook med en tjej som gått igenom en massa skit sista tiden, blivit inspirerad av en låt som hette "shake it off" och bestämde sig för att spela in en video där hon rockar rockring till just den låten.
Låten var så himla catchy att jag var tvungen att leta upp den. Det visade sig att det var Taylor Swift. Och den unga damens musik har liksom aldrig fallit mig i smaken. Någonsin. Jag har aldrig fattat grejen. Men det här. Det är det bästa hon har gjort. Och videon. Hon känns och ser så avslappnad ut, precis som man vill att det ska vara.
Sen att man själv inte kan stå still utan skuttar runt heeela tiden för man hör den i huvudet non-stop är ju en annan sak. Sambon är inte riktigt lika förtjust... han stod dödseriös i badrummet och borstade tänderna och påpekade att "såå bra är den inte. Inte bra alls faktiskt", medan jag studsade runt med tandborsten i högsta hugg och tandkrämen flygandes.
 
 
Idag är jag feberfri tror jag, lite svårt att veta för jag har citodon i kroppen hela tiden. Men jag känner mig betydligt bättre. Tät fortfarande, men piggare.
Däremot är jag på den där berömda "första dagen" av för-mensvärken. Dubbla citodon var sjätte timme och försöker vara så still som möjligt. Det gör ont när jag går, höften är stel, det strålar i magen och jag är mest illamående hela tiden. Lyckats trycka i mig två svampbob-kex... men that's all.
Imorn ska jag göra ett nytt försök att åka till kontoret. Är så sjukt sjukt sjuuuuukt trött på att vara hemma. Idag har jag förutom jobbat; pluggat, målat, målat, målat, målat....