Flytta, sådär mitt i natten

Klockan är halv fyra på natten och jag borde sova. Men jag vaknade för lite mer än en timme sen som vanligt och hade lite svårt att somna om. Låg och filurade på flytt och sånt där. Det kommer ett inlägg senare om det med, men jag försökte räkna ut hur många gånger jag flyttat. Jag räknade ihop till 14 men det kändes som jag missade nåt. Så jag började gå igenom bloggen för att hitta någon info om det. Och när vi skulle flytta från norrfjärden, huset där vid havet, då skulle det bli min 16e flytt. Och sen flyttade jag ju från förra huset till hit. Det blir 17. Och nu ska jag flytta igen. 18.

18 flyttar på 13 år. Och då har jag flyttat 6 ggr häruppe på 8 år.
Det borde alltså bli.....12 flyttar på...5 år.. i södra Sverige. Fantastiskt.

Jag är så trött på att flytta.

Mamma

Nitton flyttar:) blir det faktiskt. Du glömde flytta från Havet till stora huset på landet sen flyttade du till lilla huset på landet eller...