Virrig höna

Suck, långa naglar och fel tangentbord, så kommer man åt tillbakaknappen och allt man skrivit försvinner. Jävla fan, men men. Försöker väl igen då, lite mer kortfattat kanske.

Jag är återförsäljare av vaxljus från märket Partylite, och i veckan hade jag ett party hemma hos en värdinna. Det var väldigt bra erbjudanden så jag skulle passa på att beställa själv också, men idag när jag skulle lägga beställningen kände jag mig lat och orkade inte lukta på doftprover utan tänkte att jag mindes ur huvudet istället. Jag valde doften persimoncider som jag mindes var lite mer åt det söta, syrliga hållet. Men så av en slump så var en av produkterna värdinnan skulle ha slut, så jag tog fram doftproverna för att se vilken som var mest likvärdig den hon hade velat ha.
- Äh lika bra att lukta på den där jag ska ha också då när jag ändå har den uppe...
Och tur var väl det! Satan i helvete, det var ju en av de där starka, kryddiga, superäckliga juldofterna som jag nästan kräks av!! Gud vilken tur att jag fick för mig att dubbelkolla.
Pratade med mamma i telefon samtidigt som jag uppdaterade min beställning till rätt produkt, en trevlig jordgubbshistoria. Dubbelkollade även alla andra kunders beställningar så jag inte knappat fel. Vi la på, klockan gick och kvällen kom och det var dags att skicka in beställningen. Jag knappade in det sista och betalade och skickade in den. Och medan jag installerade skrivaren för att skriva ut beställningen åt värdinnan läste jag igenom sammanfattningen.
Tror ni inte på fan att jag lik förbannat gjort fel på mig själv och tagit bort jordgubben och ersatt den med TVÅ stycken persimoncider?!?!!? Och det är olyckligt nog så att när man betalt och skickat in beställningen går det inte att ändra något.
Jäkla virrhjärna... Ändå både dubbel och trippelkollade jag...
Men men, någon lycklig människa därute som någon gång kommer säga att den gillar den där doften kommer ju få dem av mig. För jag kräks (på riktigt) av lukten.
Heja Jansson!